הבלוג של Webinke

מאמרים בנושא בניית אתרים, עיצוב אתרים, אבל לא רק...

4 סיבות למה חשוב לכל עסק להשקיע בקידום אורגני

4 סיבות למה חשוב לכל עסק להשקיע בקידום אורגני

אמ;לק:

קידום אורגני לעסק יכול להגדיל את הנראות הדיגיטלית של העסק, להכניס טראפיק איכותי וגדול יותר לאתר, לבסס את אמון הגולשים ולהתמודד עם המתחרים

אופטימיזציה למנועי החיפוש (SEO), זה תהליך של ייעול ושיפור האתר כך שיתאים בצורה הטובה ביותר למנועי החיפוש השונים ולמנוע החיפוש של גוגל בעיקר כדי לקבל דירוגים טובים יותר בתוצאות החיפוש.

אסטרטגיה נכונה של קידום אורגני יכולה לעזור לעסק שלכם לקבל הרבה יותר חשיפה לייצר יותר לידים ובסופו של דבר – להכניס יותר כסף לעסק. השימוש בקידום ממומן עוזר לכם לפרסם מודעות שיופיעו בחלק העליון בתוצאות החיפוש תחת הסימון של "מודעה" ואילו התוצאות הראשונות בקידום האורגני שייכות באופן זמני לאתרים שעונים בצורה הטובה ביותר למילת החיפוש שהגולש הזין.

מדובר בטראפיק שאתם מקבלים לאתר מבלי להשקיע בו תקציב בצורה ישירה כמו בשימוש בגוגל אדס.

בעמוד הזה נדבר על:

עדיין לא בטוחים שאתם צריכים להשקיע בקידום אורגני? קראו את 4 הנקודות הבאות:

להגדיל את הנראות הדיגיטלית של העסק

אם אתם רוצים למשוך יותר לקוחות לעסק שלכם, אתם צריכים לוודא שהם יכולים למצוא אתכם.

כמות עצומה של גולשים מחפשת מילות מפתח שונות במנוע החיפוש של גוגל כדי לחקור מוצרים, שירותים ועסקים לפני שהם מקבלים החלטה לגבי הרכישה שלהם.

SEO הוא מונח כללי שכולל בתוכו מבחר פרמטרים שניתן לשפר כדי להשיג את המטרה המרכזית – לשפר את הדירוג של האתר שלכם בתוצאות החיפוש.

ככל שהאתר שלכם ידורג גבוה יותר במילות המפתח בנישה שלכם שגולשים מחפשים לעיתים קרובות, כך כמות הטראפיק הרלוונטי שיגיע לאתר שלכם יגדל.

האתר שלכם הוא לא היחיד שמשפיע על הנוכחות הדיגיטלית שלכם ולצידו חשוב לטפח חשבונות סושיאל (שמשפיעים גם על ה-SEO), לפתוח חשבונות עסק ב-GMB, דפי זהב, איזי ואתרים רלוונטים נוספים וגם לכתוב מאמרי אורח באתרים אחרים תמורת לינק שעצם יראה לגוגל שאתם רלוונטיים במילות המפתח השונות.

 

להכניס טראפיק איכותי יותר לאתר

יש יותר עומק בתחום של SEO מלבד רק לייצר כמה שיותר טראפיק לאתר שלכם.

המטרת הכוללת של אסטרטגיית קידום אתרים היא להביא יותר תנועה איכותית ובסופו של דבר לייצר מהטראפיק הזה יותר לידים והמרות.

עם אסטרטגיית עבודה נכונה, תוכלו לשפר את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש שמתאימות לעסק שלכם, מה שיגדיל משמעותית את הסיכוי שלקוח פוטנציאלי ימצא את העסק שלכם ויגדיל את הסיכוי לגרום לו ללחוץ על האתר שלכם ולהפוך ללקוח.

החוכמה היא למשוך את התנועה הנכונה לאתר והדרך לכך היא בחירת המילים הנכונות עבור הקידום באתר שלכם.

במקום שתתמקדו במילת מפתח גנרית עם נפח חיפושים רחב מאוד שתביא המון טראפיק לאתר, תתמקדו במילת מפתח מדויקת יותר שתביא לכם יותר ביזנס לעסק.

בתמונה תוכלו לראות דוגמא מעולה לכך: אדם שרוצה לקדם אתר של עורך דין לענייני משפחה – אם האתר שלו יקבל דירוג גבוה למילה "עורך דין" הוא אמנם יקבל כמות גדולה של טראפיק אבל התנועה שתגיע תהיה פחות רלוונטית מהתנועה שתגיע לאתר אם הוא יקבל דירוג על מילות מפתח לונג טייל שמופיעות (עורך דין משפחה, עורך דין לענייני משפחה)

לבסס את אמון הגולשים וגם את האמון של מנוע החיפוש

מחקרים רבים מראים שמעל ל-80% מהגולשים בחיפוש בגוגל נכנסים רק לתוצאות שמופיעות בעמוד הראשון ולא גוללים או עוברים לעמוד 2 בכלל.

אחת הסיבות המרכזיות שקידום אורגני הוא כל כך אפקטיבי היא מכיוון שלהופיע בעמוד הראשון של גוגל מבסס אתכם כאתר שמספיק אמין כדי להופיע בעמוד הראשון בגוגל.

קידום הדפים באתר שלכם לתוצאות הראשונות יעזור לכם לבסס את אמון הגולשים באתר (הרי לא סתם הוא בעמוד הראשון בגוגל) וגם יבסס את אמון של מנוע החיפוש בכם (גוגל בעיקר).

הרי ידוע שהרובוטים של גוגל שסורקים אתרים לעיתים תכופות הם אלה שקובעים את הדירוג במנוע החיפוש על סמך אלפי פרמטרים וכשאתם מופיעים בעמוד הראשון והאתר שלכם מקיים אינטאקציות איכותיות עם גולשים שמגיעים דרך גוגל, הזחלנים של גוגל מזהים את זה, מבינים יותר טוב את האיכות והאמינות של האתר שלכם ומשאירים אתכם גבוה בדירוג ואפילו מעלים אותם כמה מקומות יותר.

 

תשקיעו בקידום אורגני כי המתחרים שלכם משקיעים

תהיו בטוחים שאתם לא היחידים שמתחרים על תשומת לב של קהל היעד שלכם. המתחרים שלכם במאבק תמידי איתכם והמטרה שלהם (כמו המטרה שלכם) היא לייצר כמה שיותר לידים והמרות ולפחות חלק מהר כבר משקיעים בקידום אורגני באתר שלהם. אם אתם לא תשקיעו ב-SEO, אתם תפסידו למתחרים שלכם ברמה העסקית.

חשוב מאוד לזכור שברגע שהגעתם לעמוד הראשון או לתוצאה הראשונה במנוע החיפוש של גוגל התחרות לא נגמרה.

על מנת לשמור על הדירוג שלכם גבוה, עליכם לבצע אופטימיזציה מתמדת של האתר שלכם והדפים שלו, לעבות תכנים ישנים ולהוסיף תכנים חדשים, לקבל קישורים מאתרים חיצוניים ועוד.

למרבה המזל, אסטרטגיית SEO היא אינדיבידואלית לכל אתר והרבה פעמים ניתן לראות עסקים קטנים או בינוניים עוקפים עסקים גדולים וחברות ענק במילות מפתח רלוונטיות במנועי החיפוש מכיוון שהשקיעו בקידום אורגני בצורה טובה יותר.

 

לסיכום – 4 סיבות להשקיע בעסק שלך עם קידום אורגני

קידום אתרים אורגני (SEO) הוא תחום גדול הכולל בתוכו מספר תתי תחומי שבהם צריך להתמקד כדי לקדם את האתר שלכם ברמה האופטימלית.

במאמר עברנו על 4 נקודות המדגישות מדוע אתם חייבים להתחיל להשקיע בקידום אורגני באתר שלכם כמה שיותר מהר.

אמנם יצירה של תוכן וקבלת קישורים חיצוניים מאתרים אחרים יעלה לכם זמן וכסף לפחות כמו סך העלויות של קידום ממומן, אבל האימפקט שתקבלו בקידום אורגני יהיה בעיניי יותר שווה ערך מלהציב מודעה שלכם בחלק העליון ברשת החיפוש בגוגל.

בנוסף, גם אתרים ועסקים קטנים יכולים להתחיל לקדם את האתר בצורה אורגנית גם בלי להשקיע סכומים גבוהים.

אני ממליץ בחום להשקיע בקידום אורגני לאתר שלכם כדי לנסות ולזכות בנתח שוק עצום בנישה שלכם.

Picture of אור פיאלקוב

אור פיאלקוב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל של משרד הפרסום פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים.
מומחה פרסום ממומן בגוגל, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של EasyCloud אחסון אתרים בענן, חברה שמנגישה גוגל ענן ואת עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

 

גילוי נאות: האתר משתמש ב-cookies לצרכי ניטור ושיווק.חלק מהקישורים באתר עשויים להניב לכותב עמלות. 

יש לך הערות, שאלות והצעות למאמרים? זה בדיוק המקום לחלוק אותם:

הדרך לאתר האינטרנט המעוצב והחדש שלך מתחילה כאן

אשמח לעזור לך בתכנון, עיצוב ובניית אתר האינטרנט החדש לארגון שלך

להכניס תנועה איכותית של גולשים לאתר שלך על בסיס קבוע

המתחרים כבר בעמוד הראשון בגוגל - מה איתך?

קידום אתרים אורגני (SEO) יגדיל את כמות הכניסות של קהל רלוונטי לאתר שלך, וכך יגדיל את כמות הלידים האיכותיים והרכישות על בסיס קבוע.

דילוג לתוכן