מאמרים בנושא בניית אתרים, עיצוב אתרים, אבל לא רק...

עפר קידר

עפר קידר

קוראים לי עפר קידר, ואחרי קרוב ל-20 שנה בעולם ההייטק, החלטתי לפרוש ממירוץ העכברים ולהשקיע את הנסיון והיצירתיות שלי בדברים שאני אוהב באמת. כיום אני עוסק באפיון, עיצוב ובניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים, וגם בצילום מקצועי ובכתיבה.

יש לך עסק, אתר או בלוג?

 הצטרפו לקהילה שלי וקבלו מאמרים מעניינים בדיוק כמו זה ישירות למייל – מבטיח לא להציף!

דברים שלמדתי מבניית אתר לסוכנות ביטוח

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

אמ;לק:

לבניית אתר לסוכנות ביטוח קודם תכנון מקיף והיכרות עם הלקוח, קהל היעד שלו ועם ערכיו של בית העסק. האופן שבו האתר בנוי, המידע שיוצג בו והעיצוב הגרפי של האתר נועדו לשרת מטרות ברורות שלקוחותי ואני מגדירים יחד בתחילת התהליך. בעבודה על בניית האתר לסוכנות ביטוח אברון, למדתי הרבה לא רק על תחום הביטוח, אלא גם על החשיבות של עבודה עם לקוחותי מתוך שותפות אמיתית והקשבה הדדית.
בניית אתר לסכונות ביטוח

איך *לא* נראה אתר לסוכנות ביטוח?

אם הייתם שואלים אותי בעבר איך נראה אתר של סוכנות ביטוח, הייתי טועה ואומר לכם שהאתר חייב להיות בעל מראה רציני-מאוד, קר ומחושב. אני מניח שהייתי מציג באתר את כל סוגי הביטוחים הקיימים ומנסה ללחוץ על המבקרים בו לקנות ביטוח. אם הייתם שואלים אותי לפני חודשיים איך נראה הבעלים של סוכנות ביטוח, הייתי טועה ועונה לכם באותה צורה: אדם "כבד" אפרורי וקר, שמנסה למכור לי מוצרי ביטוח שונים.

ואז הגעתי לסוכנות אברון וכל התדמית שהיתה לי על סוכני ביטוח ועל אתרים של סוכנויות ביטוח התנפצה. כשאני פוגש לקוח חדש, חשוב לי להזכיר לעצמי להגיע בראש נקי כי בניית אתר מתחילה תמיד בהקשבה ללקוח ולצרכיו.

בניית אתר לסכונות ביטוח
כך לא נראית סוכנות ביטוח

 

אתר לסוכנות ביטוח – יוצרים שותפות אמיתית

כמו בכל תהליך בניית אתר, גם בבניית אתר לסוכנות ביטוח אני מתחיל בלשאול שאלות ולהקשיב ללקוח שלי. אני מאמין שלאורך תהליך תכנון ובניית האתר הלקוחות שלי ואני פועלים מתוך שותפות הדדית ורצון להעלות לאוויר אתר ממוקד מטרה שנותן מענה לצורך של בית העסק. כדי ליצור את אותה שותפות אמת, חשוב לי להבין לעומק את בית העסק איתו אני עובד. זו אחת הנקודות שלדעתי אסור להתפשר עליה כשאתם בוחרים חברה לבניית אתרים עבור בית העסק שלכם.

 

מנפצים סטיגמות ומגדירים מטרות לאתר סוכנות הביטוח

בפגישה עם גלעד אברון, מנהל סוכנות אברון לביטוח ולפיננסים הגדרנו את קהל היעד ואת מטרות האתר. אברון הסביר לי שהתפיסה שלי של סוכנות ביטוח כ"חנות של ביטוחים" היא שגויה. היתרון של סוכנות ביטוח טובה הוא לא מכירה של ביטוחים, אלא היכולת של הסוכנות לבצע הערכת עומק מלאה של תיק הביטוח והפיננסים של כל משפחה שמגיעה אליה ולהתאים לה בצורה אופטימלית תיק ביטוח ופיננסים התפור לפי מידותיה. זהו היתרון היחסי של סוכנות אברון לביטוח ולפיננסים עבור כל אחד מלקוחותיה, ואברון מבקש שלערך המוסף של הסוכנות יהיה ביטוי מרכזי באתר החדש.

בניית אתר לסכונות ביטוח
מתוך תיק האיפיון לאתר סוכנות הביטוח אברון

 

עיצוב אתר סוכנות הביטוח, בשירות מטרות האתר ותדמית בית העסק

אברון לא ערער רק את הדעות הקדומות שהיו לי על סוכנויות ביטוח, אלא גם את סטיגמת סוכן-הביטוח האפרורי שהיתה לי בראש. אברון איש משפחה חם ותקשורתי, עם המון ידע בתחום שיכול להועיל לכל אחד, אבל במיוחד למשפחות המורכבות מאנשים שהתחילו את הקריירה בתחתית הפירמידה וכיום הם זוג עם ילדים והכנסות נאות התואמות את ההתקדמות היפה של בני הזוג בקריירה. שינויים משמעותיים בחיים, דורשים התאמה של תיק הביטוח והפיננסים, כך למדתי מאברון.

גלעד אברון (צילום: מעין אחי ידיד)
גלעד אברון (צילום: מעיין אחי ידיד)

בשלב הזה הבנתי שהעיצוב לאתר לסוכנות ביטוח ופיננסים כמו אברון, לא יכול להיות כבד או קר כפי שחשבתי בתחילה. במקום זה, בחרתי עיצוב שמתאים לבית העסק, לערכים שלו וללקוחותיו. במקרה שלנו היה לי חשוב שהעיצוב יעביר את החמימות של מנהל הסוכנות, את האווירה המשפחתית בקרב לקוחותיו ואת הראש השקט שהסוכנות מעניקה להם.

בניית אתר לסכונות ביטוח
חום, משפחתיות וראש שקט ללקוחות – עיצוב המשרת את סוכנות הביטוח

 

בוחרים תשתית מתאימה לאתר סוכנות ביטוח

אחרי שאפיון האתר ברור והעיצוב שלו מוגדר, נותר רק לבחור את התשתית המתאימה וכמובן לבנות את האתר. בחרנו לעבוד בוורדפרס, כדי שהאתר יהפוך לנכס דיגיטלי בבעלותה ובניהולה של סוכנות הביטוח. אתר אשר יוכל לגדול ולהתפתח במקביל לגדילה ולהתפתחות של סוכנות הביטוח (על היתרונות של הקמת אתר בוורדפרס, כתבתי כאן).

 

ומה לגבי תוכן לאתר סוכנות הביטוח?

גולשים לא נכנסים סתם לאתר של סוכנות ביטוח. גולשים מחפשים ערך, מידע שיתן להם מענה לשאלה שמעסיקה אותם או מידע על הסוכנות כדי לבחון אפשרות לשכור את שירותיה. הערך שאתר אינטרנט של סוכנות ביטוח יכול לתת למבקרים בו הוא מידע נגיש וברור על האפשרויות העומדות בפניהם, על שינויים בשוק הביטוח או המיסוי בישראל.

אז מי כותב מאמרים מקצועיים לסוכנות ביטוח? המידע חייב להגיע מהסוכנות עצמה – הידע המקצועי הוא נכס מרכזי של הסוכנות ללקוחותיה. את כתיבת המאמר בפועל יכולים לכתוב צוות מתוך הסוכנות (נדרשת יכולת כתיבה המותאמת לאינטרנט ולקהל היעד) או חברות המתמחות בכתיבת תוכן מקצועי.

בניית אתר לסכונות ביטוח
חום ומשפחתיות גם בעמודים הפנימיים של אתר סוגנות הביטוח

אז מה למדתי מתהליך בניית אתר לסוכנות ביטוח אברון?

לבניית אתר לסוכנות ביטוח קודם תכנון מקיף והיכרות עם הלקוח, קהל היעד שלו וערכיו של בית העסק. האופן שבו האתר בנוי, המידע שיוצג בו והעיצוב הגרפי של האתר נועדו לשרת מטרות ברורות שלקוחותי ואני מגדירים יחד בתחילת התהליך. בעבודה על בניית האתר לסוכנות ביטוח אברון, למדתי הרבה לא רק על תחום הביטוח, אלא גם על החשיבות של עבודה עם לקוחותי מתוך שותפות אמיתית והקשבה הדדית.

ומה איתכם – מה חשוב לכם בעבודה עם החברה שבונה את אתר האינטרנט של העסק שלכם?

לאתר אברון – סוכנות לביטוח ופיננסים>>

אהבתם את המאמר? מכירים את האחת או האחד שהמאמר הזה יכול לעניין אותם? שתפו!
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

הדרך לאתר האינטרנט המעוצב והחדש שלך מתחילה כאן

אשמח לעזור לך בתכנון, עיצוב ובניית אתר האינטרנט החדש שלך

נראה לי שהמאמרים האלו יכולים לעניין אותך:

Wix אהובתי - למה אני אוהבת את וויקס (פוסט אורח)
WIX

Wix אהובתי – למה אני אוהבת את וויקס (פוסט אורח)

כשמדברים על בניית אתרים לעסק, אחת ההתלבטויות היא בחירת מערכת ניהול תוכן. שתי המערכות הנפוצות לבניית אתר תדמית הן וורדפרס ו-וויקס, כאשר לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. אני לרוב מדגיש את היתרונות של wordpress, אבל היה חשוב לי להביא גם קול אחר. הפוסט הזה הוא פוסט אורח של גלית, חברה טובה ואשת עסקים, אשר לקחה בחשבון את היתרונות והחסרונות של שתי המערכות ובחרה לעבוד ב-וויקס (מוזר, לא? 😉).

לקריאת הפוסט>>
בניית אתרים לעסקים בוורדפרס
WIX

"הלו דולי" או: למה לבנות אתר דווקא בוורדפרס?

אם אתם עומדים בפני הקמת אתר חדש לבית העסק שלכם, המאמר הזה נכתב עבורכם. כעסק לעיצוב ולבניית אתרים, פעמים רבות אני ממליץ ללקוחותי על תשתית וורדפרס. בפוסט הזה אני מסביר למה, ומה הייחוד של וורדפרס לעומת המתחרים.
וורדפרס היא מערכת פתוחה ונפוצה – חשוב להבין מדוע המאפיינים הללו חשובים לבעלי האתר. אתר וורדפרס מאפשר לבעלי האתר גמישות שלא ניתן למצוא במערכות מקבילות (כמו וויקס) מבחינת יכולות, פיצ'רים, עיצוב והתפתחות האתר בעתיד. בניגוד למערכות סגורות כמו וויקס, לבעל אתר וורדפרס יש עצמאות מוחלטת ושליטה מלאה על האתר ועל השרתים עליהם הוא מתארח, והוא אינו תלוי באף גורם. אני מזמין אתכם לקרוא את המאמר המלא ולגבש דעה בעצמכם.

לקריאת הפוסט>>
elementor and the evolution of wordpress
elementor

"תבנית עיצוב זה הכי 2017" – אלמנטור והאבולוציה של וורדפרס

מה זה אלמנטור ומה הוא נותן לעסק שלך? בניית אתרים והשימוש במערכות ניהול תוכן בהתאמה אישית, היו בעבר הרחוק סיפור יקר השמור ללקוחות בעלי כיסים עמוקים בלבד. בשנים האחרונות פותחו מערכות ניהול תוכן מצויינות לשימוש הציבור הרחב – כמו וורדפרס, הנפוצה מבין כולן. תבניות עיצוב מאפשרות למשתמשי וורדפרס להחיל על האתר שלהם עיצוב יפה ללא מאמץ, אבל שימוש בתוסף אלמנטור 2.0 מאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לקחת את האתר שלהם צעד אחד קדימה, וליצור לעצמם אתר במבנה ועיצוב ייחודי, בעלות מינימלית.

לקריאת הפוסט>>

יש לך הערות, שאלות והצעות למאמרים? זה בדיוק המקום לחלוק אותם:

בואו נשמור על קשר

הצטרפו לרשימת התפוצה של Webinke וקבלו עדכונים למייל מפעם לפעם – מבטיח לא להציף!