Webinke
בניה וקידום אתרים

Webinke
בניה וקידום אתרים

קידום אתרים אורגני (SEO)

זה הזמן ליצור תנועה קבועה באתר או הבלוג שלך - המתחרים שלך כבר שם!

קידום אתרים אורגני (SEO) מגדיל את כמות הכניסות של קהל רלוונטי לאתר, וכך מגדיל את כמות הלידים והרכישות על בסיס קבוע. 

האם באתר שלך יש מספיק תנועה של מבקרים רלוונטיים?

קידום אתרים אורגני (SEO) הוא תהליך שבמהלכו הופכים את האתר לרלוונטי ומעניין לקהל היעד שלנו. 

אתר שנותן מענה איכותי ללקוחות הפוטנציאליים שלנו יתקדם בגוגל ויעזור למשוך לאתר שלנו קהל איכותי וממוקד שיחשף למותג שלנו ויצרוך את השירותים או המוצרים שלנו.

קידום אתר (SEO) איתנו יעניק לך:

קידום אורגני מייצר תנועה קבועה של מבקרים באתר
קידום אורגני מייצר תנועה קבועה של מבקרים באתר

קידום אורגני - איך זה עובד?

תהליך קידום אורגני להכנסת תנועה איכותית של גולשים לאתר

מחקר ביטויי מפתח

מחקר של ביטויים רלוונטיים, היקף החיפושים החודשי, רמת התחרות על הביטויים בשוק, בדיקת מתחרים

תכנית אסטרטגית

הגדרת יעדים שנתיים ותכנית עבודה רבעונית, תוך שילוב צרכים עסקיים, נתוני ממחקר המילים ותקציב.

קידום האתר

קידום האתר בהתאם לתכנית העבודה, כולל שיפורים טכניים באתר, הוספת תוכן איכותי ועבודת קידום חיצונית.

ניתוח חודשי

מדי חודש נבחן את הפעולות שביצענו ואת התוצאות, במטרה להפיק לקחים ומדידת התקדמות.

זה הרגע להוציא מהאתר שלך את המקסימום - המתחאים שלך כבר שם!

כמה עולה לקדם אתר בגוגל?

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך ארוך טווח, לכן חשוב לוודא שהתהליך משתלם ומניב ערך כלכלי לבית העסק. 

עלות תהליך הקידום תהיה תלויה במידת התחרותיות שיש לביטויי החיפוש הרלוונטיים, הערך הכלכלי של כל גולש רלוונטי שנכנס לאתר וכמות ביטויי החיפוש לקידום. 

תקציב הקידום החודשי מופנה לשיפורים טכניים ותכניים באתר עצמו (on site optimization), תכנים חדשים ועבודה חיצונית לאתר (off  site optimization).

דוגמאות לחבילות SEO - מומלץ לבצע התאמות, שינויים או שדרוגים בהתאמה אישית לאתר שלכם:

קידום אתר מינימלי

קידום אתר על אש קטנה
1,900 חודשי (לא כולל מע"מ)
  • מתאים לביטויים לא תחרותיים
  • 3 ביטויים ראשיים לקידום
  • מאמרים: 500-700 מילים בחודש
  • קישורים: 3 בחודש
  • שעות אופטימיזציה: 2 בחודש
  • דוח ביצועים חודשי
  • מחקר מילים שנתי

קידום אתר קלאסי

לעסקים קטנים ובינוניים
3,100 חודשי (לא כולל מע"מ)
  • מתאים לביטויי חיפוש בתחרות נמוכה-בינונית
  • 5 ביטויים ראשיים לקידום
  • מאמרים: 1000-1500 מילים בחודש
  • קישורים: 5 בחודש
  • שעות אופטימיזציה: 4 בחודש
  • דוח ביצועים חודשי
  • מחקר מילים פעמיים בשנה

חבילת קידום אקסטרה

לביטויים ולעסקים שדורשים יותר
החל מ- 5,000 חודשי (לא כולל מע"מ)
  • מתאים לביטויים תחרותיים ורווחיים במיוחד
  • 5-25 ביטויים ראשיים לקידום
  • מאמרים וקישורים בהתאמה אישית
  • אופטימיזציה: החל מ-10שעות בחודש
  • דוח ביצועים חודשי
  • מחקר מילים פעמיים בשנה
  • דוח אופטימיזציה מלא לאתר תוכן ("פוש" חד פעמי, ללא תשלום חודשי) ₪2500

    דוח המלצות מלא, כולל המלצות טכניות, המלצות לשינויים במבנה האתר, המלצות תוכן. הדוח מתאים לעסקים אשר מבצעים קידום אתר באופן עצמאי.

  • בנק שעות אופטימיזציה ₪1,500

    בנק של 10 שעות עבודה על הבלוג שלך לצורך אופטימיזציה של תוכן קיים. מחיר שעת עבודה בודדת: 300 ש"ח + מע"מ.

  • שעת עבודה בודדת 300 ש"ח

    רוב משימות קידום האתרים אורכות יותר משעה, ולכן לרוב משתלם לרכוש בנק שעות ולא שעת עבודה בודדת.

קידום אורגני גם עבור בלוגים עצמאיים

עזרה נקודתית לבלוגריות ובלוגרים המקדמים את האתר שלהם בעצמם ("פוש" חד פעמי, ללא תשלום חודשי)

  • מיני דוח אופטימיזציה לבלוג ₪500

    דוח המלצות מצומצם לקידום הבלוג. הדוח יכלול המלצות שיכנסו בחצי יום עבודה.

  • מחקר מילים לבלוג ₪500

    המלצות על מילים לקידום מקובצות לקטגוריות

  • בנק שעות אופטימיזציה ₪1,500

    בנק של 10 שעות עבודה על הבלוג שלך לצורך אופטימיזציה של תוכן קיים | ניתן לפצל את השעות בין כמה בלוגים (מומלץ לא יותר מ-3). מחיר שעת עבודה בודדת: 300 ש"ח + מע"מ.

  • שעת עבודה בודדת ₪300

    רוב משימות קידום האתרים אורכות יותר משעה, ולכן לרוב משתלם לרכוש בנק שעות ולא שעת עבודה בודדת.

  • חשוב להבין שקידום אתר הוא תהליך מתמשך, לכן השירותים מיועדים לבלוגריות ובלוגרים שמקדמים את האתר שלהם באופן עצמאי וקבוע.
  • ניתן לרכוש שירותים נוספים ללא עלות חודשית קבועה.
  • למחירים יתווסף מע"מ כחוק.

צרו קשר עוד היום, וקבלו מידע נוסף והצעת מחיר לשירות קידום אורגני (SEO)

קידום אתרים בתל אביב (SEO) - שאלות נפוצות

קידום אתרים אורגני הוא תהליך שמטרתו להגדיל את כמות המבקרים הרלוונטיים באתר. 

בניגוד לקידום אתרים ממומן, שבו משלמים לגוגל או לפייסבוק כסף על הצגת מודעה כחלק מקמפיין עם תאריך תפוגה,  כשמדובר בקידום אתר אורגני השאיפה היא לייצר תוכן איכותי שיהפוך לירוק-עד ויכניס לאתר גולשים רלוונטיים לאורך שנים.

קידום אתרים אורגני מתחיל במחקר ביטויי-חיפוש בהתאם לאתר המקודם והמתחרים שלו, ממשיך בתכנון אסטרטגיה ארוכת טווח, מימוש תכנית עבודה באופן רציף וקבוע, מדידה של השינויים באופן שבו האתר מוצג במנועי חיפוש ועדכון תכנית העבודה בהתאם לצורך.

קידום אורגני כולל פעולות אופטימיזציה טכניים ותוכניים באתר ומחוצה לו במטרה להפוך את האתר לאיכותי ושימושי לגולשים ולמנועי החיפוש והוא מכונה גם SEO – Search Engine Optimization

כחלק מתכנית העבודה נבחר סט מצומצם של ביטויים מאתגרים יותר ופחות ונתמקד בהם.

  • בחודשים הראשונים נצפה לראות התחלה של עלייה בדירוג הביטויים ובכמות הפעמים שהאתר מופיע לגולשים במנועי החיפוש.
  • לאחר כחצי שנה, נצפה לראות עליה משמעותית בדירוג האתרים ובכמות הכניסות לאתר עבור ביטויי החיפוש הפחות תחרותיים שבחרנו.
  • לאחר שנה נצפה לעליה בכמות הכניסות גם של ביטויי החיפוש היותר תחרותיים שבחרנו לקדם.

בזמן שהביטויים המאתגרים שבחרנו מתקדמים בדירוג, נצפה לעלייה בדירוג של ביטויים רבים נוספים, כתוצא לוואי מבורך שך עבודת הקידום שלנו.

העלות של קידום האתר היא נגזרת של מספר פרמטרים:

  1. כמות הביטויים לקידום ודרגת התחרות על אותם ביטויים. לרוב נעדיף להתמקד במספר מצומצם של ביטויים, בדרגת קושי שונה.
  2. כמות השעות החודשיות שנרצה שמקדם האתר ישקיע באתר שלנו בעבודות טכניות, שינויים במבנה התוכן ובעיקר באופטימיזציה לתוכן קיים.
  3. שימוש בספקים חיצוניים לרכישת תוכן חדש ואיכותי לאתר, הפניות מאתרים איכותיים לאתר המקודם ועוד.

הערכת עלות:

  • קידום אתר מינימלי בתקציב מינימלי של כ-2000ש"ח לחודש יכול לעזור לאתר שלנו לעלות על המפה ע"י קידום  מספר ביטויי חיפוש מצומצם עם תחרות נמוכה יחסית.
  • קידום אתר ממוצע ידרוש תקציב חודשי התחלתי של 3000-5000ש"ח. תקציב כזה מאפשר קידום של יותר ביטויים בדרגת קושי קלה ובינונית. 
  • קידום אתר מורכב – קידום כזה מתאים לאתר של חברה גדולה או חברה בינונית בגודלה, אבל עם תחרות קשה על כל ביטוי. במקרה כזה, עלות הקידום יכול להגיע גם ל-10000 ש"ח בחודש, ולכן הוא אינו מתאים לעסקים קטנים ולחלק גדול מהעסקים הבינוניים.

לא. מכיוון שקידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח, חשוב להבין מה יהיה הערך הכלכלי של הצלחת התהליך.

לצורך העניין כדאי לחשב את הערך הכלכלי של הגולשים שיש לנו כיום באתר, לעומת הערך של עליה משמעותית בכמות המבקרים הרלוונטיים באתר.

כשמבינים מה הערך הכלכלי של  מבקר באתר, ניתן לחשב מה התקציב שנרצה להשקיע בקידום אורגני, כדי שיחזיר את ההשקעה באופן משמעותי, ולבדוק את הכדאיות.

עוסקים זעירים ובלוגרים לא תמיד יכולים להקצות תקציב לחברה לקידום אתרים, ולכן הם מקדמים את האתר שלהם בעצמם.

כדי שהתהליך יצליח חשוב לפנות זמן לקידום האתר, לרכוש את הידע המתאים ולדאוג לעדכון שוטף של תוכן איכותי ומקיף באתר, לבצע שיפורים טכניים ובמבנה התוכן ולדאוג לקישורים טבעיים מאתרים איכותיים אל האתר.

האם זה אפשרי? בעבודה קשה והתמדה זה בהחלט אפשרי, במיוחד כשגם המתחרים הקשים של האתר או הבלוג מקדמים את האתר בתקציב מינימלי. 

כאמור, בלוגים או עוסקים זעירים שאין להם תקציב חודשי משמעותי לקידום, מעדיפים לרוב ללמוד SEO באופן עצמאי ולהשקיע זמן חודשי כדי לקדם את האתר או הבלוג בכוחות עצמם.

מתוך המחוייבות של Webinke לקהילת הבלוגרים הישראלית ולבעלות ובעלי עסקים זעירים, אנחנו מציעים מגוון שירותים חד פעמיים למי שמבצעים קידום אתר באופן עצמאי, כדי לתת להם "פוש" מקצועי בתהליך הקידום האורגני.

בין שירותי ה-SEO שאנו מציעים לבלוגים:

  • עריכת מחקר מילים מקצועי
  • הכנת דוח המלצות קידום  (דוח אופטימיזציה) מצומצם
  • בנק שעות לעבודה שלנו באתר שלכם (ניתן לפצל בנק של 10 שעות בין כמה בלוגים או אתרים). 

 

קידום אתרים מתמקד באיכות ולא בכמות. בהתאם לתקציב ולרמת התחרותיות נבחר מספר מצומצם של ביטויים ונשקיע בהם (ובנגזרות שלהם) את כל האנרגיה.

הרעיון הוא לא להביא אתר האתר למקום הראשון עם "ביטוי כלשהו", אלא עם ביטויים שבחרנו בקפידה, בדרגות קושי שונות ובמטרה לנצל את תקציב הקידום באופן אופטימלי.

באופן טבעי – כאשר מבצעים קידום אורגני איכותי, דירוג האתר עולה וגם ביטויים נוספים מקודמים "על הדרך".

ממה להיזהר?

חשוב תמיד להגדיר את הביטויים בהם מקדם האתר מתמקד. חברת קידום אתרים שמציעה לכם לקדם המון מילים, אבל לא בוחרת ביחד אתכם את הביטויים למיקוד – ככל הנראה מקדמת את האתר באופן כללי כדי לראות מה במקרה "יתפוס" בגוגל, שזה לאו דווקא הביטויים בעלי הערך הגדול עבורכם. 

  • תקשורת בין-אישית: האם יש שפה משותפת עם מקדם האתרים? 
  • הבנה עסקית: האם הוא או היא מבינים את הצרכים והמגבלות העסקיים שלכם? 
  • הכשרה ונסיון: בדקו עם חברת קידום האתרים שלכם ועם המקדם הספציפי מה ההכשרה והנסיון שלהם עם אתרים כמו שלכם.
  • הכל ברור מראש: כל המחויבויות של מקדם האתרים ושלכם צריכות להיות כתובות מראש, בשפה ברורה ומובנת לכם (אל תסתפקו בכותרות נוצצות, בקשו להבין כל ביטוח מקצועי שלא ברור לכם).
  • שקיפות: דוח חודשי צריך לכלול פירוט של כל הפעולות שבוצעו אל מול התכנית לאותו חודש. זה לגמרי הגיוני שיהיו סטיות קטנות מהתכנית, בתנאי שאתם מקבלים דיווח שוטף והסבר על הסיבות המקצועיות לשינויים.
  • יעדים הגיוניים: הגדרת כמות ביטויי החיפוש, שיפור בדירוגי הביטויים, גידול בכמות הכניסות לאתר ובאיכות המבקרים.
  • הבטחות כלליות מדי: "להגיע למקום הראשון בגוגל (של איזה ביטוי? תוך כמה זמן? למה דווקא הביטוי הזה?)
  • הבטחה לתוצאות מהירות: אף אחד לא יכול להבטיח שהאתר שלכם יגיע למקום הראשון בגוגל לביטוי חיפוש ממוצע בתוך חודשיים. גוגל אומרים שלביטוי ממוצע לוקח 4-12 חודשים להשגת תועלת עסקית מתהליך קידום.
  • הבטחת המקום הראשון בגוגל – המקום הראשון בגוגל (לביטוי חיפוש ממוצע), מושפע מהמון פרמטרים ולא כולם בהשפעת מקדם האתרים שלכם, מוצלח ככל שיהיה.
    זאת ועוד – גם אם הגעתם למקום הראשון או לעמוד התוצאות הראשון – נדרשת עבודה כדי לשמר את ההצלחה, כך שהצלחה היום לא מבטיחה לכם שימור של ההצלחה גם מחר.

מדדים שאינם קשורים לתוצאות:

  • תקשורת טובה ורציפה, הבנת הצרכים העסקיים.
  • אסטרטגיה ארוכת טווח ותכנית פעולה ברורה.
  • ביצוע בפועל של תכנית העבודה ופירוט השינויים והסטיות ממנה.
  • שקיפות מלאה ומפורטת על מה נעשה, מה לא נעשה ולמה, מיקומים של ביטויי החיפוש.

מדדי הצלחה כמותיים:

  • האם אתם בכיוון? – אחרי חצי שנה אמורים כבר לראות תוצאות חלקיות של היעדים השנתיים (למשל: עליה משמעותית בכמות החשיפות של האתר לגולשים בגוגל).
  • האם היעדים השנתיים הושגו? האם השגתם את היעדים השנתיים שהגדרתם? 
  • האם ההישגים השתלמו? אחרי שנה של עבודה והשקעה כספית, זה הזמן להעריך האם ההשקעה השתלמה? אם לא – האם נכון להפסיק את הפעילות לגמרי? אולי רק לבצע התאמות באסטרטגיה ובתכנית העבודה? אולי הגיע הזמן להחליף חברה לקידום אתרים?

לא. הבטחות כאלו הן נורה אדומה לכל לקוח שמחפש חברה לקידום אתרים. ר' שאלה בנושא: "ממה להיזהר בבחירת חברה לקידום אורגני?"

את הנסיון וההכשרה שלי צברתי לאורך השנים בדרך הארוכה. התחלתי ב-2014 בקידום הבלוג שהקמתי באותה שנה בוורדפרס, ללא תקציב קידום, אבל עם המון תשוקה ללמוד את סודות התחום, כדי להגיע לקהל רחב, אבל איכותי.

כשעזבתי את עולם ההייטק ופתחתי את העסק עבדתי (ועדיין עובד) כקבלן משנה בסוכנות דיגיטל, במטרה ללמוד דרך הידיים את העבודה עם לקוחות SEO ולקוחות ORM (ניהול מוניטין) ברחבי העולם, כולל שפות שלא ידעתי בכלל שקיימות.

כדי להשלים את הידיעות שלי בתחום, למדתי SEO באחת מהמכללות בארץ ומאז אני לא מפסיק ללמוד בעבודה מעשית ובהתעדכנות תמידית בכל הנעשה בתחום.

מעבר לידע והנסיון בעולם הקידום האורגני, יש לי קרוב לעשרים שנות נסיון בתפקידים ניהוליים בהייטק ואני מבין שתהליך הקידום צריך להיות מותאם ליעדים עסקיים ושיווקיים של הלקוחות שלי.

אני אדם הישגי ורואה את תהליך הקידום של כל לקוח כאתגר אישי שלי או חידת הגיון שאני רעב לפצח.

צרו איתי קשר עוד היום ונתחיל לפצח גם את הקידום של האתר שלכם!

מתי להשתמש בקידום אתרים אורגני

קידום אורגני עוזר לאתרים להתקדם בגוגל עבור ביטויי חיפוש רלוונטיים, וכך מגדיל את כמות המבקרים של קהל היעד באתר, בתקווה שיהפכו ללקוחות בית העסק.

קידום אורגני טוב יכול לאפשר לעמודים והמאמרים שלכם להפוך לתוכן ירוק-עד שיופיע בתוצאות החיפוש בגוגל גם שנים לאחר שנכתבו.

לקידום אורגני לוקח זמן להגיע להישגים והוא מתאים למי שמציעים שירות או מוצר שיש עליו חיפושים משמעותיים בגוגל, כאשר התקציב לקידום תואם את מידת התחרות על הביטויים הרלוונטיים בגוגל, ואם ההכנסות שיש לכם כתוצאה מפעילות הקידום שווה את ההשקעה שלכם בתהליך.

אם אתם זקוקים לתוצאות מיידיות או מתמודדים על ביטויים מאוד תחרותיים מול חברות ענק – מומלץ לבדוק ערוצים אחרים.

 

מתי להשתמש בקידום ממומן?

בקידום ממומן יוצרים קמפיינים בערוצים שונים, כמו פייסבוק, גוגל וחברות נוספות שיטמיעו את התוכן שלכם באתרים מובילים.

היתרון הגדול של קידום ממומן הוא שתמורת כסף, ניתן לקבל תוצאות מיידיות, דבר שלא אפשרי בקידום אורגני.

מצד שני, כל קמפיין בא יומו וכשאתם מפסיקים לשלם, הקמפיין יורד מהאוויר ולא תזכו יותר לכניסות דרכו, וזאת בניגוד לקידום אורגני שמההישגים שלו תוכלו ליהנות לאורך שנים.

לפעמים נכון לשלב בין קידום אורגני לבין קידום ממומן ולשנות את התקציב בהתאם לשינויים נקודתיים בהרגלי הצריכה של הלקוחות.

עבודת הקידום האורגני היא מתמשכת ומוכוונת מטרה. כאשר מגיעים למטרה או להישגים משמעותיים, חשוב לשמר אותם ואז להגדיר יעדים נוספים בהתאם ליעדים השיווקיים של בית העסק (חיזוק המותג בגוגל, עוד כניסות של גולשים רלוונטיים וכד').

אם הקידום מייצר לכם הכנסות, אם הקידום מחזיר את ההשקעה באופן משמעותי אחרי שנה של פעילות, אין סיבה להפסיק, אבל כן לתכנן את אסטרטגיית הקידום ואת היעדים שלכם לשנה הבאה.

לעומת זאת, אם לאורך חודשים של עבודת קידום לא רואים הישגים ולא ברור אם התהליך משתלם, זה הזמן לדבר עם חברת קידום האתרים שלכם לתיאום ציפיות, להחליף מקדם אתרים או לנתב את תקציב הקידום לערוצים אחרים.

זה הרגע להכניס תנועה לאתר שלך!

אשמח לתת לך יותר פרטים ולשלוח לך הצעת מחיר מסודרת 

להכניס תנועה איכותית של גולשים לאתר שלך על בסיס קבוע

המתחרים כבר בעמוד הראשון בגוגל - מה איתך?

קידום אתרים אורגני (SEO) יגדיל את כמות הכניסות של קהל רלוונטי לאתר שלך, וכך יגדיל את כמות הלידים האיכותיים והרכישות על בסיס קבוע.