הבלוג של Webinke

מאמרים בנושא בניית אתרים, עיצוב אתרים, אבל לא רק...

האתר שלכם תחת מתקפה טיפים להגנה על אתר הוורדפרס שלכם בחירום
בניית אתרים

האתר שלכם תחת מתקפה? טיפים להגנה על אתר הוורדפרס שלך בחירום

עם התגברות האיומים הדיגיטליים, חשוב לנקוט בצעדי אבטחה להגנת אתר הוורדפרס שלכם – כולל שדרוג סיסמאות, עדכון גרסאות, סינון משתמשים, התקנת תוספי אבטחה ועוד. המאמר מפרט עצות פעולה לחיזוק ההגנה על הנוכחות הדיגיטלית שלכם.

למאמר המלא>>

מאמרים נוספים

איך לבחור חברה לבניית אתר לעסק ב-2019?

איך לבחור חברה לבניית אתר לעסק ב-2022?

בניית אתר לעסק הוא תהליך קריטי, ולכן חשוב לבחור חברת עיצוב ובניית אתרים המתאימה לנו. לצורך העניין נוודא שיש הסכם מפורט וברור הכולל אפיון אתר מקצועי, שהאתר וכתובותו מוגדרים כנכס של העסק שלנו, עם גישה ושליטה מלאה שלנו, בעלי העסק. יש לוודא שההסכם לא כובל אותנו אל החברה שבונה את האתר, שאיש הקשר מולו נעבוד הוא אדם תקשורתי עם הבנה עסקית ושהעיצובים בתיק העבודות של החברה נראים מקצועיים.

דרשו אפיון אתר מקצועי מהחברה לבניית אתרים שלכם

"תפתיעו אותי" – מדוע חשוב לדרוש אפיון אתר מקצועי

גם אם אתם בית עסק בסדר גודל קטן או בינוני, אפיון אתר הוא אחד הנושאים שאסור להתפשר עליו כאשר בוחרים חברה לבניית אתרים. אפיון אתר הוא הכלי שלכם לקבלת אתר אופטימלי ובלי הפתעות לא נעימות כשהאתר עולה לאוויר. אפיון אתר מקצועי כולל הגדרה של מטרות האתר, קהלי יעד ופרסונות, ניתוח מתחרים, אפיון תוכן ופונקציונליות, תכנון חוויית המשתמש ועיצוב גרפי.

קידום אתרי וורדפרס | עפר קידר בניית אתרים

 טעויות נפוצות בקידום אתר וורדפרס

וורדפרס היא מערכת מצויינת למטרות SEO. אבל גם אם קידום אתר וורדפרס יכול להיות תהליך יעיל ואפקטיבי, עדיין יש טעויות שבעלי אתרי וורדפרס לא מיומנים עושים, וכדאי להימנע מהן. ריכזנו עבורכם את עשר הטעויות הנפוצות ביותר שעושים בעלי אתר וורדפרס ושאנו ממליצים להימנע מהן.

תוכן שימושי באתר וורדפרס - בניית אתרי תדמית ודפי נחיתה - עפר קידר

כתיבת תוכן לאתרים – איך להקפיץ דירוג מאמר בגוגל ב-2022

להוסיף מאמר חדש לאתר וורדפרס זה קל – אבל אם נשקיע בהזנת התוכן מעט יותר, נוכל לשפר את שביעות רצון הגולשים שלנו ואת דירוג התוכן בגוגל. הזנת תוכן נכונה כוללת הוספת כותרת אינפורמטיבית, טקסט המחולק לפסקאות קצרות וכותרות משנה, תמונות אינפורמטיביות, שיוך לקטגוריות רלוונטיות והגדרת תקציר לשימוש בגוגל. התהליך כולו, אחרי שמתרגלים אליו, אורך דקות ספורות בלבד.

הדרך לאתר האינטרנט המעוצב והחדש שלך מתחילה כאן

אשמח לעזור לך בתכנון, עיצוב ובניית אתר האינטרנט החדש שלך

דילוג לתוכן