הבלוג של Webinke

מאמרים בנושא בניית אתרים, עיצוב אתרים, אבל לא רק...

חיזוק מותג לעסקים קטנים ובינוניים
קידום אתרים - SEO

עסקים קטנים – מתחרים גדולים: חיזוק המותג שלכם יכול להציל את העסק מעדכוני גוגל

חיזוק המודעות למותג שלכם הוא הדרך של עסק קטן/בינוני להתבלט בשוק תחרותי ולייצר נאמנות לקוחות.
בכתבה נגלה למה חיזוק המותג מסייע ליציבות העסק שלנו הרבה מעבר למיקומים בגוגל, ומהן הדרכים בהן עסק קטן יכול לחזק את המותג שלו.
הפחד של עסקים קטנים מהשינויים בגוגל מוצדק, אבל לעסקים קטנים יש יתרון ביכולת שלהם להסתגל ולהשתנות במהירות.

למאמר המלא>>

מאמרים נוספים

הנגשת אתרים: להנגיש את האתר ולהימנע מתביעות

הנגשת אתרים: להנגיש את האתר ולהימנע מתביעות

להנגשת האתר של העסק או הבלוג שלך יש חשיבות חברתית ועסקית גדולה. תקנות הנגישות בישראל מחייבות חלק מבעלי האתרים להנגיש את האתר בהתאם לתקן בינלאומי מחמיר. כדי להימנע מתביעות שיעמידו את העסק או הבלוג שלכם בסכנה, יש לפרסם הצהרת נגישות תקנית, הומתאמת אישית לאתר או העסק שלכם.

איך עדכון הליבה של גוגל שיצא היום ישפיע על האתר שלך? על עדכון נובמבר 2021

איך עדכון הליבה של גוגל שיצא היום ישפיע על האתר שלך? על עדכון נובמבר 2021

גוגל הכריזה היום על העלאת עדכון ליבה משמעותי הנקרא "נובמבר 2021". כדאי להמתין כמה שבועות לפני שעורכים בקרת נזקים, אבל אם האתר שלכם נפגע – נסו לנתח ולהבין מה גרם לגוגל להעריך אותו פחות ולתקן את התוכן או אופן ההצגה שלו לפי ההנחיות של גוגל, במיוחד בכל הקשור ל-E-A-T, כלומר מומחיות, סמכות, ומהימנות.

האם ההשקעה בקידום אורגני משתלמת? על ROI ומדדי ביצועים של פעילות SEO

האם ההשקעה בקידום אורגני משתלמת? על ROI ומדדי ביצועים של פעילות SEO

קידום אורגני הוא חלק קריטי מפעילות השיווק הדיגיטלי של החברה לטווח הארוך. כדי לבדוק את כדאיות ההשקעה ב-SEO ואת ההצלחה שלה, חשוב להגדיר את המטרות השיווקיות שמנסים להשיג ואז לבחור מדדי ביצועים מתאימים וקריטריון הצלחה.

במאמר הזה נגלה מהם מדדי הביצועים הנכונים לפעילות קידום אתרים אורגנית ונבין, שלעיתים מדובר בהשקעה רווחית יותר מאשר ערוצי שיווק דיגיטלי אחרים.

הדרך לאתר האינטרנט המעוצב והחדש שלך מתחילה כאן

אשמח לעזור לך בתכנון, עיצוב ובניית אתר האינטרנט החדש שלך

דילוג לתוכן