הבלוג של Webinke

מאמרים בנושא בניית אתרים, עיצוב אתרים, אבל לא רק...

האתר שלכם תחת מתקפה טיפים להגנה על אתר הוורדפרס שלכם בחירום
בניית אתרים

האתר שלכם תחת מתקפה? טיפים להגנה על אתר הוורדפרס שלך בחירום

עם התגברות האיומים הדיגיטליים, חשוב לנקוט בצעדי אבטחה להגנת אתר הוורדפרס שלכם – כולל שדרוג סיסמאות, עדכון גרסאות, סינון משתמשים, התקנת תוספי אבטחה ועוד. המאמר מפרט עצות פעולה לחיזוק ההגנה על הנוכחות הדיגיטלית שלכם.

למאמר המלא>>

מאמרים נוספים

האם ההשקעה בקידום אורגני משתלמת? על ROI ומדדי ביצועים של פעילות SEO

האם ההשקעה בקידום אורגני משתלמת? על ROI ומדדי ביצועים של פעילות SEO

קידום אורגני הוא חלק קריטי מפעילות השיווק הדיגיטלי של החברה לטווח הארוך. כדי לבדוק את כדאיות ההשקעה ב-SEO ואת ההצלחה שלה, חשוב להגדיר את המטרות השיווקיות שמנסים להשיג ואז לבחור מדדי ביצועים מתאימים וקריטריון הצלחה.

במאמר הזה נגלה מהם מדדי הביצועים הנכונים לפעילות קידום אתרים אורגנית ונבין, שלעיתים מדובר בהשקעה רווחית יותר מאשר ערוצי שיווק דיגיטלי אחרים.

מה ההבדל בין תגיות לבין קטגוריות לקידום אתר וורדפרס?

תגיות וקטגוריות יכולות לתרום או לפגוע בקידום אתר הוורדפרס שלך

תגיות וקטגוריות הן טקסונומיות מובנות בוורדפרס. שימוש נכון בהן מאפשר לארגן את התוכן שלנו בצורה מסודרת ונוחה לשימוש למשתמשים שלנו וגם לגוגל. שימוש שגוי בהן עלול ליצור עבודה מיותרת, בלבול ואף פגיעה בקידום האורגני של האתר בגוגל. אני ממליץ להשתמש בצורה מדויקת בקטגוריות בלבד, תוך הסתרת התגיות מהגולשים ומגוגל. בתגיות ניתן להשתמש לצורך סינון פנימי.

תוכן שימושי - איך הופכים תוכן איכותי, לתוכן איכותי ושימושי

תוכן שימושי: כי תוכן איכותי הוא הכרחי, אבל לא מספיק

גולשים מחפשים מידע מקיף, מהימן ואיכותי, אבל גם אם המידע שלו עונה על כל הדרישות, עלינו להתאים אותו למשתמשים כדי לאפשר להם התמצאות קלה ומהירה במידע.

על ידי עיצוב נכון של העמוד ועל ידי עריכה שימושית של הטקסט, נוכל להעניק לגולשים שלנו שירות מעולה, לחזק את התדמית שלנו והמיצוב שלנו כמומחים, לשפר את דירוג המאמרים שלנו בגוגל, ולהרוויח גולשים שהם לקוחות פוטנציאליים מרוצים.

הבשורה על פי אלמנטור: כל מה שחייבים לדעת לפני שמעדכנים לגרסה 3.0 של Elementor

הבשורה על פי אלמנטור: כל מה שחייבים לדעת לפני שמעדכנים לגרסה 3.0 של Elementor (ואיך זה קשור לפיצה).

גרסת אלמנטור 3.0 עלתה לאוויר והביאה איתה בשורות חדשות לבעלי אתרי וורדפרס, כמו שליטה על עיצוב התבנית ממקום מרכזי אחד ושיפור ביצועים. כצפוי מגרסה בהיקף כזה – שחרורה לציבור לווה בתקלות, חלקן קריטיות. כמשתמשי אלמנטור תוכלו כעת להחליט אם להמתין עד שתעלה גרסת תיקונים יציבה מספיק, או לבצע את עדכון התוכנה כעת, אבל לאחר גיבוי האתר ולאחר שוידאתם שכל התוספים שבאתר תומכים באלמנטור 3.0.

הדרך לאתר האינטרנט המעוצב והחדש שלך מתחילה כאן

אשמח לעזור לך בתכנון, עיצוב ובניית אתר האינטרנט החדש שלך

דילוג לתוכן